6.00-8.00 Schodzenie się dzieci do przedszkola. Zabawy dowolne służące realizacji pomysłów dzieci. Zabawy integrujące grupę. Indywidualna pomoc wspomagająca rozwój dziecka. Rozmowy kierowane na tematy zgodne z zainteresowaniami dzieci.
8.00-8.10 Zabawa ruchowa, przygotowania do śniadania
8.10-8.30 Śniadanie
8.30-9.00 Indywidualna pomoc wspomagająca rozwój dziecka. Rozmowy kierowane na tematy zgodne z zainteresowaniami dzieci. Ćwiczenia ogólnorozwojowe rozwijające percepcję wzrokową i słuchową, grafomotorykę.
9.00-9.45 Zajęcia wychowawczo-dydaktyczne. Dobór zajęć z zachowaniem zasady przemienności form i metod jak i integracji i korelacji treści programowych, według założeń podstawy programowej oraz przyjętego programu wychowania przedszkolnego.
9.45-11.15 Organizowanie sytuacji sprzyjających dziecięcej aktywności na świeżym powietrzu, spacery, zabawy ruchowe, obserwacje przyrodnicze.
11.15- 11.30 Przygotowanie do obiadu.
11.30-12.00 Obiad.
12.00-14.00 Leżakowanie, słuchanie literatury dziecięcej czytanej przez nauczyciela lub słuchanie muzyki klasycznej.
14.00-14.30 Przygotowanie do podwieczorku. Podwieczorek.
14.30-16.30 Ćwiczenia indywidualne z dziećmi dostosowane do ich możliwości i potrzeb. Organizowanie wielokierunkowej aktywności dziecka, zabawy tematyczne, konstrukcyjne, integracyjne, badawcze, ruchowe, działania twórcze. Zabawy w ogrodzie przedszkolnym. Konsultacje indywidualne z rodzicami.
Zajęcia dodatkowe: Język angielski, Rytmika, Religia
6.00 – 8.00 Schodzenie się dzieci do przedszkola. Zabawy dowolne służące realizacji pomysłów
dzieci. Zabawy integrujące grupę.
8.00 – 8.10 Zabawa ruchowa, przygotowanie do śniadania
8.10 – 8.30 Śniadanie
8.30 – 9.00 Indywidualna pomoc wspomagająca rozwój dziecka.
Rozmowy kierowane na tematy zgodne z zainteresowaniami dzieci.
Ćwiczenia ogólnorozwojowe np. rozwijające percepcję wzrokową,
słuchową i grafomotoryczną.
9.00 – 9.45 Realizacja zadań edukacyjnych poprzez zajęcia z całą grupą.
9.45 – 11.15 Spacery, zabawy dowolne na placu przedszkolnym lub w sali, zabawy ruchowe.
11.15 -11.30 Przygotowanie do obiadu.
11.30 – 12.00 Obiad
12.00 – 14.00 Leżakowanie
14.00 – 14.30 Przygotowanie do podwieczorku i podwieczorek.
14.30 – 16.30 Ćwiczenia indywidualne z dziećmi, dostosowane do ich możliwości.
Słuchanie opowiadań nauczyciela na podstawie literatury dziecięcej.
Zabawy dowolne według zainteresowań dzieci.
W ciągu dnia odbywają się również zajęcia z religii, języka angielskiego oraz rytmika według ustalonych godzin.
6.00-8.00 Schodzenie się dzieci do przedszkola. Zabawy dowolne służące realizacji pomysłów dzieci. Zabawy integrujące grupę. Ćwiczenia ogólnorozwojowe. Indywidualna pomoc wspomagająca rozwój dziecka. Rozmowy kierowane na tematy zgodne z zainteresowaniami dzieci.
8.00-8.15 Ćwiczenia poranne, w tym z wykorzystaniem zabawy ze szczególnym uwzględnieniem ćwiczeń zapobiegających wadom postawy.
8.15-9.00 Czynności higieniczno-porządkowe, przygotowanie do śniadania. Śniadanie .
9.00-10.30 Zajęcia wychowawczo-dydaktyczne. Dobór zajęć z zachowaniem zasady przemienności form i metod jak i integracji i korelacji treści programowych, według założeń podstawy programowej oraz przyjętego programu wychowania przedszkolnego.
10.30-11.30 Organizowanie sytuacji sprzyjających dziecięcej aktywności na świeżym powietrzu spacery, zajęcia rekreacyjno- sportowe, obserwacje przyrodnicze, prace społeczno- użytkowe, ogrodnicze.Motywowanie do podejmowania samodzielnych działań, odkrywania zjawisk oraz zachodzących procesów, inspirowanie do prowadzenia własnych eksperymentów.
11.30-12.10 Czynności higieniczno- porządkowe. Obiad.
12.10- 12.30 Różne formy relaksu, z wykorzystaniem wybranych technik relaksacyjnych,słuchanie literatury dziecięcej czytanej przez nauczyciela lub z nagrań, muzyki klasycznej.
12.30-13.45 Praca stymulacyjno-kompensacyjna i indywidualna realizowana przez nauczyciela. Zabawy dydaktyczne, ćwiczenia graficzne.
13.45- 14.00 Podwieczorek
14.00-16.30 Ćwiczenia indywidualne z dziećmi, dostosowane do ich możliwości i potrzeb. Organizowanie wielokierunkowej aktywności dziecka- zabawy tematyczne, konstrukcyjne, integracyjne, badawcze, ruchowe, działania twórcze.
Zabawy w ogrodzie przedszkolnym .Konsultacje indywidualne z rodzicami .Rozchodzenie się dzieci.
Zajęcia dodatkowe; Język angielski, Rytmika, Religia .
6.00-8.00 Schodzenie się dzieci do przedszkola. Zabawy dowolne służące realizacji pomysłów dzieci. Zabawy integrujące grupę. Ćwiczenia ogólnorozwojowe np. rozwijające percepcję wzrokową i słuchową. Indywidualna pomoc wspomagająca rozwój dziecka. Rozmowy kierowane na tematy zgodne z zainteresowaniami dzieci.
8.00-8.15 Ćwiczenia poranne, w tym z wykorzystaniem zabawy ze szczególnym uwzględnieniem ćwiczeń zapobiegających wadom postawy.
8.15-9.00 Czynności higieniczno-porządkowe, przygotowanie do śniadania. Śniadanie .
9.00-10.30 Zajęcia wychowawczo-dydaktyczne. Dobór zajęć z zachowaniem zasady przemienności form i metod jak i integracji i korelacji treści programowych, według założeń podstawy programowej oraz przyjętego programu wychowania przedszkolnego.
10.30-11.30 Organizowanie sytuacji sprzyjających dziecięcej aktywności na świeżym powietrzu spacery, zajęcia rekreacyjno- sportowe, obserwacje przyrodnicze, prace społeczno- użytkowe, ogrodnicze. Motywowanie do podejmowania samodzielnych działań, odkrywania zjawisk oraz zachodzących procesów, inspirowanie do prowadzenia własnych eksperymentów.
11.30-12.10 Czynności higieniczno- porządkowe. Obiad.
12.10- 12.30 Różne formy relaksu, z wykorzystaniem wybranych technik relaksacyjnych, słuchanie literatury dziecięcej czytanej przez nauczyciela lub z nagrań, muzyki klasycznej.
12.30-13.45 Praca stymulacyjno-kompensacyjna i indywidualna realizowana przez nauczyciela. Zabawy dydaktyczne, ćwiczenia graficzne.
13.45- 14.00 Podwieczorek
14.00-16.30 Ćwiczenia indywidualne z dziećmi, dostosowane do ich możliwości i potrzeb. Organizowanie wielokierunkowej aktywności dziecka- zabawy tematyczne, konstrukcyjne, integracyjne, badawcze, ruchowe, działania twórcze.
Zabawy w ogrodzie przedszkolnym .Konsultacje indywidualne z rodzicami .Rozchodzenie się dzieci.
Zajęcia dodatkowe; Język angielski, Rytmika, Religia .
Aby zapewnić najlepsze doświadczenia, używamy technologii takich jak pliki cookie do przechowywania i/lub uzyskiwania dostępu do informacji o urządzeniu. Wyrażenie zgody na te technologie umożliwi nam przetwarzanie danych, takich jak zachowanie podczas przeglądania lub unikalne identyfikatory na tej stronie. Brak zgody lub jej wycofanie może negatywnie wpłynąć na niektóre funkcje.